SYKES Finland

TURKU | AVATTU 2002 | LÄHES 200 TYÖNTEKIJÄÄ | 7 KIELTÄ


Luomme poikkeuksellisen hyviä asiakaskokemuksia meille ulkoistetuissa asiakaspalvelun ja teknisen tuen ratkaisuissa monikanavaisesti. Teemme työtä tiiviissä yhteistyössä kumppaneidemme kanssa, heidän liiketoimintatavoitteet huomioiden ja samalla toimintaa kehittäen. Työskentelemme liiketoimintaprosessien ulkoistamisen alalla ja tarjoamme räätälöidyt asiakaspalvelu- ja teknisen tuen ratkaisut sekä pienille paikallisille että isoille kansainvälisille yrityksille. Pohjoismaissa olemme edustettuina joka maassa ja Suomessa tarjoamme palvelujamme seitsemällä eri kielellä. Kumppanit ja pitkät asiakassuhteet ovat meille tärkeitä ja avullamme yritykset saavuttavat lisäarvoa myymilleen tuotteilleen.


We help people, one caring interaction at a time

Olemme SYKESilla ylpeitä siitä, että välitämme ja autamme ihmisiä jokaisella kohtaamisella. Meillä on halu palvella ja auttaa asiakkaita parhallaan mahdollisella tavalla ja luomme  mahdollisimman onnistuneita asiakaskokemuksia. Työskentelemme yhtenä suurena perheenä auttaen ja etsien ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin nopeasti ja tehokkaasti. Yhdessä työskennellessämme huomioimme toisemme kuitenkin yksilöinä. Vastaamme työssämme haasteisiin ja nautimme mahdollisuudesta oppia sekä kehittää uutta, niin että ratkaisujemme avulla saamme kehitettyä omia tai asiakkaan palveluja aina uudelleen ja uudelleen. Varmistamme, että jokainen henkilö otetaan huomioon samanarvoisena, oli sitten kysymyksessä mikä sidosryhmä tahansa. Huomioimme työskennellessämme, että jokainen kohtaaminen on mahdollisuus ylittää odotukset, joita asiakasyrityksiimme tai meihin kohdistuu. Palvelemme asiakkaita sydämestämme ja huomioimme heidän tarpeensa. Olemme luotettavia, johdonmukaisia ja aitoja palvellessamme muita ja teemme työmme tarkasti, huolellisesti ja sovitussa ajassa.

Nämä arvot ovat kuuluneet SYKESin ydinperiaatteisiin jo yrityksen perustamisesta alkaen. Samat arvot ovat tänänkin päivänä nähtävissä tekemisessämme. Yrityksessämme panostetaan ihmisiin ja heidän työviihtyvyyteensä. Tämä vähentää henkilöstön vaihtuvuutta ja samalla lisää asiakaspalvelun laatua. Henkilöstön kehittyminen ja eteneminen yrityksemme sisällä on toivottavaa ja kannustamme siihen aktiivisesti. Teemme aktiivisesti myös hyväntekeväisyyttä ja haemme jatkuvasti uusia keinoja auttaa muita.


SYKES Gives Back

Jo aivan yrityksen perustamisesta lähtien SYKESin arvoihin ja on kuulunut hyväntekeväisyyden tekeminen ja yhteiskunnallinen työ. Me SYKES Finlandilla toimimme myös näiden periaatteiden mukaan. Teemme hyväntekeväisyyttä lahjoittamalla työaikaamme yhteiskunnalliseen toimintaan, auttamalla erityisryhmiä tai olemalla mukana kestävässä kehityksessä ja kierrätyksessä. Näin voimme laittaa osan hyvästä kiertämään.


Tutustu SYKESin tarjoamiin ulkoistamisratkaisuihin asiakaspalvelun tai teknisen tuen aloilla. Kysy lisää ulkoistamispalveluista tai pyydä tarjous.