Kustannustehokkuutta ja osaamista yrityksesi tekniseen tukeen

SYKESilla on käytössään kymmenien vuosien kokemus teknisen tuen järjestämisestä asiakasyrityksillemme. Voimme tarjota monta kustannustehokasta ratkaisua yrityksesi tarpeisiin räätälöitynä, aina perustason tuesta lähtien kehittyneimpään kolmannen tason tekniseen tukeen asti. Joustavan ja osaavan teknisen tuen tavoitteena on saavuttaa loppuratkaisu asiakkaan ongelman kanssa jo ensimmäisen kohtaamisen aikana. Näin varmistamme nopean palvelun ja korkean asiakastyytyväisyyden. Joustavat palvelumme skaalautuvat ketterästi yrityksen tavoitteiden mukaisiksi myös palvelun tarpeen tai liiketoiminnan kasvaessa.

1. Tason tuki | 2. Tason tuki | 3. Tason tuki

Osaaminen tuo varmuutta tekniseen tukeen

Tekninen tuki on monesti välttämätön lisäpalvelu, mikäli asiakkaalle toimitettava tuote tai palvelu on yhdistetty tekniseen ratkaisuun. Koulutettu ja asiansa osaava tekninen tukemme ratkaisee yrityksesi asiakkaan laitteeseen tai palveluun liittyvän ongelman nopeasti ja ammattitaitoisesti. Itseasiassa heidän tavoitteenaan on ratkaista asiakkaan ongelmat niin, että ne tulevat kerralla kuntoon – jo ensimmäisen asioinnin aikana. Yrityksesi voi hyödyntää teknisen tuen asiantuntijoitamme monikanavaisesti ja tarjota tuen asiakkaillesi heille luentevissa kanavissa. Tarjoamme teknisen tuen palveluitamme mm. puhelimessa, sähköpostilla tai chatin välityksellä.

Teknisen tuen osaamisen varmistaminen ja laaduntarkkailu ovat tärkeitä tekijöitä laadukaaseen palveluun pääsemiseksi. Koulutamme henkilöstömme yrityksesi tarpeita vastaavaksi. Siksi huomioimmekin henkilöiden pohjakoulutuksen ja kokemuksen jo henkilökunnan rekrytoinnin yhteydessä. Laaduntarkkailua varten käytössämme on useita tuotteita ja kanavia, jotka mahdollistavat asiakastyytyväisyyden mittaamisen ja kehittämisen. Tekemämme laaduntarkkailu on usein johtanut myös asiakasyritystemme toimintojen kehittämiseen. Meidän lisäksemme teknisen tuen laatua haluavat mitata myös pitkäaikaiset kumppanimme ja heidän vuosikymmeniä kestänyt tyytyväisyys kertoo paljon laadustamme. Olemme ylpeitä osaamisestamme, mutta myös pitkäjänteisesti saavutetuista kumppanuuksista asiakkaidemme kanssa.


Palveluidemme avulla yrityksesi asiakastyytyväisyys voidaan pelkän todentamisen lisäksi kääntää selvään nousuun.


Enemmän kuin tekninen tuki

SYKES Finland tarjoaa kumppaneilleen aina vähän enemmän. Pelkkien teknisen tuen toimintojen sijaan voit valita yrityksesi liiketoimintaa hyödyttäviä palveluja laaja-alaisesti. Hoidamme esimerkiksi  asiakastyytyväisyyskyselyt tehokkaasti yrityksesi puolesta uuden tuotteen lanseerauksen yhteydessä. Ehkä yrityksesi tarvitsee apua myynnin tukitoiminnoissa tai myyntiä halutaan vauhdittaa lisämyyntiä hyödyntämällä. Liiketoiminnen kehittäminen on helpompaa ja täsmällisempää, kun otatte yrityksessäsi kaiken hyödyn irti erikoistyökaluistamme, joiden avulla voimme tuottaa analysoitua dataa asiointeihin liittyen. Osa kumppaneistamme on pystynyt tekemään kustannustehokkaita muutoksia toimintoihinsa, kun  olemme toimittaneet tarkkaa tietoa asiakkaiden toistuvista teknisistä ongelmista, tyytymättömyyden kohteista ja asioinnin kestosta. Samat erityistyökalumme auttavat laadunvalvonnassa ja edesauttavat korkealaatuisen asiakaskokemuksen syntymistä.


Eikö tarvitsemasi palvelu ole esitelty sivuillamme? Ehdota, kysy lisää tai kerro lisää tarpeestasi meille. Suunnitellaan yhdessä, miten voisimme tukea juuri sinun yrityksesi liiketoimintaa.