Laadukasta asiakaspalvelua yrityksellesi räätälöitynä

Tarjoamme yrityksesi käyttöön pitkän kokemuksen asiakaspalvelutoimintojen järjestämisestä ja nykyaikaiset ratkaisut joustavan ja laadukkaan asiakaspalvelun toteuttamiseen yrityksellesi. Ammattitaitoiset asiakaspalvelijamme pyrkivät loppuratkaisuun asiakkaan kanssa jo ensimmäisen asioinnin aikana. Haluamme luoda poikkeuksellisen hyviä asiakaskohtaamisia, jotka sitouttavat asiakkaita asiakasyrityksiimme entisestään. Palvelemme asiakkaitasi useissa kanavissa. Laajan palveluvalikoiman ansiosta pystymme kontaktoimaan asiakkaitasi tavalla, joka sopii parhaiten ja luontevimmin asiakkaittesi tarpeisiin sekä yrityksesi toimialaan ja imagoon. Pyrimme tarjoamaan palveluita silloin, kun asiakkaasi niitä tarvitsee, olipa asiakaspalvelutarpeesi missä kanavassa tahansa.


Hoidamme ulkoistettuja asiakaspalveluratkaisuja useilla eri aloilla. Asiakkaamme toimivat esimerkiksi sähköisen kaupankäynnin-, ICT-, telekomminikaatio- ja matkailualalla. Tavallisen asiakaspalvelun lisäksi hoidamme monenlaisia myynnin edistämisen, myynnin ja asiakastyytyväisyyteen liittyviä tehtäviä, jotta kumppanimme voivat keskittyä ydinliiketoiminnan ja tuottavan työn pyörittämiseen.

Laadukkaat asiakaspalveluratkaisut räätälöitynä

Palveluidemme laatua valvotaan ja kehitetään jatkuvasti. Käytössämme on useita tuotteita ja kanavia, jotka mahdollistavat asiakastyytyväisyyden mittaamisen ja tarkkailuun. Huomioimme asiakaspalvelijoidemme koulutuksessa yrityksesi laatuvaatimukset ja kehitämme palveluita tiiviissä yhteistyössä. Analysoimme asiakastyytyväisyyttä aktiivisesti ja raporttiemme ansiosta asiaskasyritykset ovat pystyneet kehittämään myös omaa liiketoimintaansa. Jatkuva prosessien kehittäminen ja asiakaspalvelun laadunvarmistus ovat meille vähintään yhtä tärkeitä kuin asiakasyrityksellemme.

Korkea asiakastyytyväisyys ja ensiluokkainen asiakaskokemus kaikissa kohtaamispisteissä on koko toimintamme perusta. Palvelujen laaduntarkkailun avulla voimme taata tasaisen, laadukkaan asiakaspalvelun ja samalla mahdollistaa sen jatkuvan kehittämisen. Laatu on myös avain asiakkaiden sitoutumiseen ja korkea asiakastyytyväisyys kasvattaa asiakkaan luottamusta yrityksesi tarjoamiin tuotteisiin tai palveluihin. Näin varmistamme, että yritykselläsi on uskollisia asiakkaita , jotka palaavat käyttämään palveluita tai ostamaan tuotteita. Tämä on aina suunnittelun lähtökohtana toimittamissamme asiakaspalveluratkaisuissa.

Meille kumppanuudet omien asiakkaidemme kanssa ovat arvokkaita ja palvelemme heitä yhtä korkein laatutavoittein. Tavoitteenamme on aina luoda pitkiä asiakassuhteita ja olemme onnistuneetkin solmimaan vuosikymmenien pituisia kumppanuuksia asiakkaidemme kanssa.


Palveluidemme avulla yrityksesi asiakastyytyväisyys voidaan pelkän toteamisen lisäksi kääntää selvään nousuun


Enemmän kuin asiakaspalvelua

SYKES Finland tarjoaa kumppaneilleen aina vähän enemmän. Pelkkien asiakaspalvelutoimintojen sijaan voit valita yrityksesi liiketoimintaa hyödyttäviä palveluja laaja-alaisesti. Hoidamme esimerkiksi  asiakastyytyväisyyskyselyt tehokkaasti yrityksesi puolesta uuden tuotteen lanseerauksen yhteydessä. Ehkä yrityksesi tarvitsee apua myynnin tukitoiminnoissa ja laskutusasioissa tai myyntiä halutaan vauhdittaa lisämyyntiä hyödyntämällä. Liiketoiminnan kehittäminen on helpompaa ja täsmällisempää, kun otatte yrityksessäsi kaiken hyödyn irti erikoistyökaluistamme, joiden avulla voimme tuottaa analysoitua dataa asiointeihin liittyen. Osa kumppaneistamme on pystynyt tekemään kustannustehokkaita muutoksia toimintoihinsa, kun olemme toimittaneet tarkkaa tietoa asiakkaiden toistuvien reklamaatioiden aiheista, tyytymättömyyden kohteista tai asiointien kestosta. Samat erityistyökalumme auttavat laadunvalvonnassa ja edesauttavat korkealaatuisen asiakaskokemuksen syntymistä.


Eikö tarvitsemasi palvelu ole esitelty sivuillamme? Ehdota, kysy lisää tai kerro lisää tarpeestasi meille. Suunnitellaan yhdessä, miten voisimme tukea juuri sinun yrityksesi liiketoimintaa.